8D

shuuuu
aslänge jag skrev i bloggen, visst? men aså, jag har tappat lusten för att blogga helt ever since sulle berätta att hon skulle flytta. det finns så många minnen med tjejen i bloggen och jag blir bara ledsen och påmind om allt när jag läser om det själv..
men iaf, hon åkte idag klockan 9.25 :'(
idag var det den första dagen i skolan, och jaa.. jag blev väldigt glad men ändå besviken.
vi byter klass varje år. och i år kom jag då (såklart) med sepideh :'( men som dessvärre flyttat till usa! (faan :( )
2 år tidigare har vi inte kommit i samma klass, och precis när hon åker så gör vi det.. :/
suuuurt. men aaah, vad ska man göra?
jag kom iaf med richa. det gjorde mej glad. klassen är rätt okej.. jag kan inte förvänta mej bättre än vad den är nu.
mentorn som jag fick är lite mindre bra. det känns som att han är lite emot mej.. hahah, men inget jag kan göra åt..
jag får väl försöka bevisa att han är på fel spår. :P


klassfotot från förra året.







ska draaao nuuuu, häääärråååw, ha en bra kväll :)


Kommentarer
Postat av: Soldat Loves Mia

Peggy ,, du vet att jag leser , ner du skriver :) im ur official V.I.P reader on this page , because jag leser varje gong du skriver :D Hare bra Peggossa! ^^ Looooove froom Sulle bulle:D:D:D:D <3<3 SKRIV MER , och tappa inte lusten! :D

2008-08-23 @ 03:43:17
Postat av: mia loves soldat

hahah sulle, du e såååå skööön, hahah, jag fatta inget när jag läste varu hette. sen ja ba; juste. sulle!

ofc, you're me official VIP reader, men faktum är att jag pallar inte skriva, och har inte tid och inte lust, men när jag skriver (som blir nån gång i veckan kanske mer elr mindre) så får du gääärna läsa och komentera! I just love to read your coments. :) they make me feel very happy! :D so just continue to do as u do! <333

2008-08-24 @ 20:13:18
Postat av: Soldat loves mia :)

Ihuehuehue :D Skriiiiiv dåeeeeeee peggy! :D ja måste få lite uppdateringar om vad som händer i lilla sverige :D och ja hoppas du gillar mina små sms mitt i natten xD Loove u peggz <3<3<3

Looooove from Toorres

2008-08-26 @ 01:18:28
Postat av: mia loves soldat

ääähj. jag pallar inte skriva blogg.. inte nu iaf.

kanske börjar göra det senare..

jag äääälskar dina sms mitt i natten..

hahah den där idag, "vad ska du ha på dej?" kändes äkta som att du va här i närhten..

och föresten.. jag tänkte asmycket på dej idag, venne vrf.. jag drömde faktist om dej också.

love u sullzzz <3<3<3

2008-08-26 @ 16:59:38
Postat av: gabi

svar: okej ;)

2008-08-26 @ 17:23:50
URL: http://ggabi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0