böörjar blogga?

vetni en sak...?
jag ändra mej. jag har jättelust att blogga nu.. :)  imorgon börjat äntligen det långa jullovet, och då kan det hända att man inte har så mycket att göra.. och blogga då, blir ju perfekt!
men jag bloggar inte för någons skull, och jag bryr mej heller inte om hur många komentarer jag får och statestiken, utan jag bloggar mer för att det är som någon form av dagbok.

det känns som att det här är en ny blogg för mej. jag lämnade den för ungefär två månader, och nu är man på spåret igen! jag vet dock inte hur ofta jag kommer att blogga.. det kan bli två gånger per dag.. till någon gång i veckan.. det beror helt enkelt på hur situationen ser ut.



idag hade vi våran sista dag på choise, eller elevens val som man kallar det. jag har "pyssel/craft", som är ganska kul faktist. men idag var det sista dagen som sagt. vi tittade bara på film och sådant. lite uttråkande.. jag kom sent eftersom att jag var hos läkaren. imorgon är det äntligen avslutning, som man verkligen har sett fram emot!
ska dra nu- Härrå!




så här såg vädret ut under sommaravslutningen för ett halvår sedan.
regn och molnigt.
får man hoppas på bättre väder? (A) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0