dålig humor.. hahah

godmorgon godmorgon! :)


just nu sitter jag och äter mat framför datorn och äter lite mat.. :) smallrigt..

jaa.. idag ska jag inte göra nått speciellt.. inget planerat. måste köpa en julklapp till min syrra.. men jag vet inte vad jag ska köpa.. tacksam för lite tips.. :P


jag har inget att skriva idag.. hahah.. jooo... juste.. igår satt jag och min syster och snackade lite..

av någon anledning så kom hon att snacka om ögon och linser;


syster: "undra hur du skulle se ut med linser.."
jag: "aa, det kan man undra."
syster: "aa, då skulle dina p-piller se helt annolunda ut."
jag: "p-piller?"
syeter: "aa, det som finns i ögat."
jag: "pupiller?"
syster: "aa. hahah." 
jag: "HAHAHAHAH"
syster: "HAHAHAHAHHAHA"

ja.. sånt kan hända, fast man inte tänker på det.. haha. vi satt i alla fall och garva skitmycket över det. dålig humor. haha



LISTA

BRUNETT ELLER BLONDIN: brunett
ÖGON FÄRG: brun
LÅNGT ELLER KORT HÅR: långt 
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER:
japp. :D 
ELLER TVÄRTOM:
nej 
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL:
aa, faktist. haha 
HAR DU LÅNGA NAGLAR:
näpp
SMINKAR DU DIG: näpp. inte regelbundet 
VARFÖR? ÄR DU INTE VACKER UTAN:
jag sa ju nej? 


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD?
SAKNAT NÅGON:
aaa.  
ÅNGRAT NÅGOT:
japp 
LJUGIT:
mm.. 
SVIKIT NÅGON:
aa. sorgligt nog, 
FÖRLORAT EN VÄN:
japp, vilket jag saknar. :/ 
GRÅTIT:
aa. 
SKRATTAT:
japp 
VARIT SJUK:
tror inte det.  
VARIT UTOMLANDS: 
´nääej 


KÄRLEK!
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD:
nää 
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD:
nej 
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN: 
nöpp 
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID:
inte längre. 
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU:
näpp 
OM JA, VEM:
-
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: 0 
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN:
men neej. 
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN:
-
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU: långa, med bruunt hår, sött leende och fina ögon. 
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET:
båda 
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT:
lång 
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT
: brunett 

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, söt syster du har.

hmm, vad är det bästa och det sämsta som har hänt i december 08 för dig?

2008-12-23 @ 15:24:41
Postat av: mia

japp. hon är söt, hon! :)

bästa: fick bra betyg. :)

sämsta: förlora en av mina närmsta.



för dig då?

2008-12-23 @ 19:57:45
URL: http://bblueberry.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur dog han/hon?

2008-12-25 @ 20:49:00
Postat av: mia

han/hon behöver inte ha dött.

2008-12-27 @ 20:01:17
URL: http://bblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0