julavslutning 18

hääällåå folks.
så som det står i rubriken, så var det skolavslutning idag. det vill säga den första terminen i 8:an är slut.
känns rätt bra faktist. nu får man chansen att vila och ta igen den sömn som man behöver..
jag kommer i alla fall att njuta. :)
vi fick även tillbaka våra betyg idag. helt okej betyg för att vara första terminen i 8:an. jag hade inte förväntat mig bättre än det.
det blev tre mvg:n.. i svenska, engelska och samhällskunskap. känner mig rätt nöjd. hade i princip vg+ i alla andra ämnena. om jag kämpar på så kanske det blir mvg i dessa ämnen också? (A)
i alla fall.. det känns som sagt riktigt skönt med lov, ääänligen!
ska dra nu.

hare göött.



 
fick det här betyget på en uppgift i svenskan,
som kanske ledde till
termins betyget också.. vem vet.. :P  
hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0