NAAATUUR <3

25 december, en röd dag är vad det är idag,
vilket betyder att det är så kallat "dött" överallt idag.
drf åkte vi till görveln, en strand i närheten och tog en lååång promenad.
det var underbart. kyligt i luften och solen som sken på himlen. tunnt lager av snö på marken.
jag hade på mig en varm mössa, mysiga vantar, en svart fin halsduk och naturligtvis en varm jacka.
det var ju trots allt minusgrader.

när vi kom dit så var det förvånande mycket folk som var ute och promenera.
det var riktigt mysigt faktist. vi promenera längst mälarens havskust,
men svanar och simmade omkring och människor som gick förbi en.


jag sammanfattar denna dag med ett ord; underbart.



bilder från dagen. klicka på dem för att förstora dem.
      
      
      


Kommentarer
Postat av: rich

ohh...så mycigt det låter...jag önska jag oxå kunde ta en lång promenad ;) with u . Jag visste inte att svanar kunde va i kallt vatten (A)

2008-12-25 @ 16:32:15
Postat av: mia

japp, det var mysigt.

me 2.. va sköönt det skulle vara.. vi två på en låååång promenad. (A)



det visste inte jag heller. jag blev lite förvånad när jag såg det. hahahha

2008-12-25 @ 16:34:48
URL: http://bblueberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0