15maj och 16maj

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
jag pallar inte skriva långt nu vad jag har gjort o sånt. men jag kan skriva d lite snabbt, ;D
på morgonen:
vaknade, åt, var hemma, och gick ut en stund.
kvällen:
gick hem till sulle, sov över, hyrde "28 dagar senare", sov kl2

16 maj
på morgonen:
vaknade typ 12, åt frukost, hade lite brottningsmatch med sulle, sulle trog ut på tiden fixade och gick hem typ 4
på eftermiddan:
gabi kom, vi satt och snackade och körde lite fotboll.
på kvällen:
åt, gick till graninge och körde fotboll med amanda, joss, jenni, sara, gabi, sosso och sulle. (har jag glömt nån?)
gabi sov över.


sådär ja, nu vet ni vad jhag har gjort dom här dagarna. hihi.
gonatt, sovgott. (bilder kmr sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0