5, 6, 7maj

torsdag 5maj
hej allihoppa, jag har tyvärr inte kunnat blogga på ett tag nu, men jaag kom inte in på bloggen. :/
men aja, nu lovar jag att skriva oftare.
torsdagen den 5:e maj hade vi choise i skolan. d va sista dagen med choise, och vi målade klart väggarna och sånt..
(bilder kommer snart)
efter lunchen kollade vi på en annan choise grejs play. sen slutade vi. på kvällen skulle vi på en studentfest i södra stockholm, d tog ca 1 timme att åka dit. vi var där till typ 12, kom hem 1.





fredag 6maj

6maj, vet ni vare är då? jo, d är nationaldagen. så vi var såklart lediga från skolan. :).  men jag vakna typ 1. sen så chillade vi hemma, och sånt. d va fettvarmt ute, så vi gick till kallhälls badet och chillade d är istället. jag badade inte. vattnet var ganska kallt. men ändå d var fettvarmt i luften. jag satt bara i solen och lyssnade på musik. vi va där i 2 timmar typ. d va ingen träning idag, pga röd dag, (nationaldagen)
på kvällen skulle vi på en annan stundentfest i solna. vi kom dit typ 20.00. där träffade vi richa och så snakcade vi lite med henne, och gjorde lite speciella grejer. sen när hon gick så snackade vi med 2 andra tjejer, som var skitsnälla. :)
vi åkte hem typ 11.
lördag 7maj
ja, och nu till dagens dag. :) jag fick vakna typ 8, för vi skulle spela match idag mot skå. resan dit tog ca 1 timme, d va i Ekerö. matchen blev 0-0. d gick inte så bra för oss idag. lite segt, men d va jättevarmt oxå, så vi spelade ändå ganska bra. jag kom hem duschade och sånt, snart ska vi på grillfest, med laget, hos malin. d är som en avslutningsfest inför sommar'n. idag äre första matchen i EM. längtar fettmycket. den börjar typ 17.00. vikka ska kolla??

Kommentarer
Postat av: helena

jag ska lungt kolla.

ha en trevlig kväll :)

2008-06-07 @ 21:09:11
Postat av: Sepideh the great

ursäkta ! du glömde att i den där lilla choise playen va ja me! u never wrote about how good i was! :'(

2008-06-11 @ 22:05:57
Postat av: megha

hahaha, xD muupp!

tänk om du inte var bra då?

(fast d varu) men palla skriva allt i detaljer, du e en liten detalj. :D

2008-06-12 @ 12:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0