GRÖÖNAN<3 8junii

hejsan människor.
igår (söndag) var jag på grönan med amanda, eldina, sofia, syrran och sulle. riktigt kuuligt aså.
vi kom dit typ 12, då d öppnades, så använde vi en kupong som jag hade fått från posten, till åkband och grönakortet.
iaf. sen så åkte vi massa karuseller. :) (katapulten, extreme, berg o dal banan, pop expressen, flygande mattan, kvasten, blåtåget osv.)
jag åkte kataputen och extreme för första gången :) *fett stolt* xD
sen vare nån show där, med en tjej från usa som skulle åka en sån där bombgrej (vet inte varen heter) i en väldigt hög hasighet. d va en resturang där, där vi frågde efter vatten typ 9 gånger. hahaha, dom blev inte ens sura, dom va fettsnälla. :), så fort vi kom dit, så sa dom ba; aa, vill ni ha vatten?  vi ba; a. :p  hihi
juste, innan jag avlutnar dehär så ska jag ba säga att vi såg sebastian krantz (sångare i talang08), alexander (master of illusions, som han kallar sej själv från talang08) och nadja (sångare i talang08) på grönan med sina kompisar.
HERRÅÅÅW    //-  -bbb

 vattenkrig efter grönan, när vi väntar på bussen.
 min och sulles händer, ÅKBANDEN.
 sosso och sulle ska åka frittfall tilt. väldigt nervösa. första gången u knööw
 pop expressen.
 sosso i trappan för lustiga huset

Kommentarer
Postat av: gini

ja, vi ska bada överallt, på den dära ashöga bryggan(som pia inte vågade hoppa ifån) också hemma hos mig, som vi inte kunde bada allihopa på ordentligt förra gången, på grund av skitungen jens!!

puss

2008-06-09 @ 21:01:07
Postat av: megha

hahaha, aa, vi ska bada överallt! hahah <3

2008-06-10 @ 17:05:26
Postat av: Sepideh the great Pairawan

HEhehehhehhheheh titta på mig i fritt fall bilden xD ja ser ut som ett litet fetto XD

men det var en mkt rolig dag .. fast alla e så fega att de inte ens vågar åka fritt fall .. OCH jag åkte liksom fritt fall TILT 2 ggr i rad!

2008-06-11 @ 21:58:27
Postat av: megha

sulle, du e ett litet fetto, skouja ba xD. du såg fettsööt ut där.

du och dina skrytningar.

2008-06-12 @ 12:51:18
Postat av: Johanna

Kul med Gröna Lund !

2008-06-20 @ 14:32:37
URL: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0