SKOLAVSLUTNING 08'

heej människor.
idag vare skolavslutning i skolan. och nu äre sommarlov. <3 wooooohhooo!!
fick vakna kl6.30. aså jag sov inget i natt. men aa, tog ungefär en timma att välja kläder, sen kom jag till skolan
och vi hade aula assembly, där vissa uppträdde. och delade ut awards och sånt. dom som uppträdde var riktigt duktiga faktist. speciellt elder (biträdande rektor), turner (maths teacher) och Orchard (student care team och min mentor)
dom var fettskööna.. hahahah, värsta rapparna. iaf. jag fick en award för att jag har jobbat "high level" utmärkt i alla ämnen. tre stycken i hela 7:an fick d. *stolt* xD (lite ego, hihi)
sen så va vi i mentorklassrummen ett tag, åt tårta och drack läsk och snacka lite och sen fick vi våra betyg/omdömen.
jag är ganska nöjd. stör mej på en grej. men ahh, annars är jag nöjd.
d e skiiitväder aså, känns inte som sommarlov, men d e faktum, DET ÄR SOMMMARLOV NUUU! xD

bajbaj människor. hare så bra.         /m



                   
"NJUUT" AV SOMMARVÄDRET PÅ SKOLAVSLUTNINGEN.

Kommentarer
Postat av: gini

BRA JOBBAT MIA!!!!!!!!!!!!! heja dig!

klart du får award, vem annars?



puss

2008-06-13 @ 14:19:59
URL: http://ginigautam.blogg.se/
Postat av: richa

2008-06-13 @ 15:50:00
Postat av: richa

omg,can´t bellive d e sommar lov !!! men vi måtte hitta på något under sommmar lovet så d känns som sommar lov. ajj lav ja

2008-06-13 @ 15:53:37
Postat av: megha

hahaha, gini va sööt! puss <33



ofc att vi måste hitta på nått i sommar richa, massor med saker! love u2 <3

2008-06-13 @ 17:15:23
URL: http://bblueberry.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0