14 maj

ciaaao everyone
idag vare en ganska tråkig dag. först hade vi klassråd. sen engelska med en kul (inte) lärare vikarie som vi har haft ett tag nu faktist^^. sen iaf vare spanska. inget spec där.
efter vare lunch. ussch fisk.
sen vare so, vi hade läxförhör där. ganskasvårt faktist. jag fick 8 av 10. jag är ganska nöjd med d. det var många som fick under målen på d.. så d e lugnt här.. chill u knöw.
sen vare idrott. basket. tråkigt somvanligt. men aah, fick en smäll på läppen av en idjut, så d svider, men d e chill
ingen träning elr nått idag. :)



c u
               -bbb-


Kommentarer
Postat av: gini bini

aj, häsla the idjut att han ska pass(annars kmr jag o ger honom en punjabi jutti i fejset)

kram

2008-05-14 @ 19:59:06
Postat av: megha

hahahah, d ska jag se till att grabben gör.
annars kmr starke gini och slår till han xD

2008-05-14 @ 20:14:39
URL: http://bblueberry.blogg.se
Postat av: Mahan

haha, du har fett skön blogg ;)

2008-05-15 @ 12:14:48
Postat av: megha

taaack :)

2008-05-15 @ 14:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0