23maj

heeeeeeeeeeejheeeeeeeeeeej
dagen började med att jag vakna 10, och läste ett tag.
sen åt jag frukost och gick sedan ut för att fixa och pumpa cyklen tillsammans med medha (min syrra)
sen fixa vi oss och åkte sedan till kista och shoppa. var där i 4 timmar ungefäär.                               


image14image15image16image17
*rosa cardigan från gina tricot
*ljusröda kortshorts från HM
*brun cardigan från HM
*ljusgul hoodtröja från stadium
*sööt twiitietröja från bikbok
*vitt linne från HM
*grönsvart (randig) lång t-shirt från HM


kom sedan hem och chilla tog d lugnt opch sånt.
ska kolla på eurovison song contest om ca 45 min. nån mer som kollar? xD
jag tror ukraina vinner men jag hoppas på sverige såklart. :)
vem hejar du på ?


Kommentarer
Postat av: gini

finfina saker, förresten, ska ni på shaadi nästa vecka..? vene ifall jag ska gå, förmodligen, men det blir nog kul ifall ni också kmr..:)
puss

2008-05-25 @ 16:44:20
Postat av: megha

aa, vi ska nog gå. kom du oxå :P

2008-05-26 @ 17:24:59
Postat av: frida

Jaaaaag kollade på eurovison!!!!!!!!!!
O min lilla björn va såå söt! ^^ xD

2008-05-26 @ 19:10:31
URL: http://ljuuus.blogg.se
Postat av: megha

hahahaha, FRIIIDA! xD xD

2008-05-26 @ 19:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0