3maj

godkväll xD

idag vare loppis med fotbollslaget.. jag hade pass från 11.30-14.00 och sen gjorde jag övertid en timma. xD
fettmånga som shoppade loss där borta aså. vi fick typ över 15.000:- till lagkassan. fettnajs.
aja.. sen stack vi hem och chilla. efter ett tag stack vi ner till graninge och lirade fotboll med sosso, eldish och sepideh. sen kom ngra killar och ville möta oss. (hah, möta oss?, vi som äger xD) men aa, vi sa okej,             
och såklart, som jag sa... vi överklassa dom, stackarna.. dom gick till o med i 8an. xD
aja, sånt e livet. d va faktist inte så konstigt att vi vann. vi är ju så himla duktiga. haha
gooood niiiiight
-bbb-                                                                                                                                                     


Kommentarer
Postat av: amy dd

vad sööt du e gumman! klart ni tjejer e bättre än killarna! jag e säker på att de gick därifrån gråtande som små flickor, ropande på sin mamma med en blåtira var!
löööv u 4 eväh

2008-05-05 @ 17:07:41
Postat av: megha

hahaha, va sööt amy dd!!
njaa, va inte exakt så.. men näästan.. xD
looove u

2008-05-05 @ 17:19:24
URL: http://bblueberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0