5maj,

hejhej
idag vare skola.. som vanligt :/ först hade vi mentorsnack i10 min. efter vare idrott.. vi tränade friidrott idag.. vi har typ idrottsdag nästa måndag.. mitt bästa på längdhopp va typ 2.90 ( inte så bra, men ändå, jag hoppa bara en gång )
mitt bästa på springa (kmr inte ihåg hur många meter) var 9.90 s.
aja, sen hade vi spanska, boring. men a.  där gjorde vi nån "play"
sen vare lunch. köttbullar med pasta. (ääääckligt)
sen vare science/ no. vi kolla på äckligaste filmen aså. uuush.. kan inte ens beskriva xD
sen vare engelska, inget spec.
sist men inte minst vare so. religion, jesus, bibeln, o sånt.
på kvällen åt vi pizza. smallrigt elr vad? xD    svar: smallrigt.    :P
sen va jag inne på datorn ett tag.. tills nu.

herroow -bbb-                                 
                                                                                                                                   

Kommentarer
Postat av: gini bini

mm, pizzaaah!, yummie!!

sparade ni något till moi??

2008-05-05 @ 20:40:42
Postat av: Anonym

aah, vi sparade 2 tuggor.. vi kan leverera dom till dej imorrn bitti. är d okej? xD

giiney

2008-05-06 @ 15:56:16
Postat av: gini bini

jaa, skitbra, e d mkt pst på dom??:D:D:D

2008-05-06 @ 19:28:41
Postat av: megha

ost*?

osten har tyvärr smällt ganksa rejält härborta, men d finns ju fortf kebab!
:P

2008-05-07 @ 16:11:18
URL: http://bblueberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0