tönt elr idol? (test)

 de är jag;

[x] Har ett smeknamn
[x] Är blyg

[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar

[x] Kan spara pengar länge

[x] Har alltid haft en vän

[x] Har gått på simskola

[x] Har bra ordning på mina grejjer .

[ ] Jag har haft massa tejp i mitt hår

[x] Kan gråta till film / musik

[x] Har blivit sviken av någon

[x] Har dissat någon

[X] Gillar att sporta
totalt: 11

Utseende:

[/] Jag har långt hår

[/] Jag använder smink 

[ ] Har färgat håret fler än 2 gånger

[/] tycker att jag är ful

[x] Är lång

[ ] Jag bär alltid mode

[ ] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild

[ ] Jag har färgat hår just nu

[x] Jag har min vanliga hårfärg just nu.

totalt: 3, 5

Förhållanden:

[x] varit kär

[x] haft känslor för någon som inte känt samma sak

[x] pussat någon av samma kön

[ ] hånglat med en främling

[ ] haft sex med en främling

[x] älskar eller saknar någon just nu

[x] tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om

[x] blivit tillsagd av en främling att jag är het

[ ] hånglat med en polare /killpolare

[ ] hånglat med minst 5 pers på en kväll

[ ] varit otrogen

totalt: 6

Övrigt:

[x] Jag har mobil

[x] Kan numret till fler än 10 pers i huvudet

[ ] Kan sjunga när andra lyssnar

[x] Gillar att kolla på TV

[ ] Tar droger

[x] Dansat på mitt rum

[ ] Varit på begravning

[x] Hoppat från en brygga

[x] Döpt en insekt jag hittat

[x] Rullat ner från en pulkabacke

totalt: 7

dina poäng; 27.5

0 - 16 - du är tönt!

17 - 22 - du är normal!

-- 23 - 33 - du är cool!

-- 34 -37 - du är en idol för många!


Kommentarer
Postat av: gini bini

haha, jag vet vem du har dissat!!
och vem är det du saknar?, är det möjligtvis mig?(A)

puss

2008-05-08 @ 16:01:54
Postat av: megha

den personen du tänker på som jag har dissat är bara 1 av
typ 10+ personer.. d finns mångamånga flera.. hiihi
jag saknar dej, faktist.. så du e en av dom som jag tänkte på.. men d va en tjej från my class som jag tänkte xtra mycket på. hon flyttade till peru, and i miss henne!!

2008-05-08 @ 16:16:26
URL: http://bblueberry.blogg.se
Postat av: kamilla

hehe... den här tar jag från din sida...

2008-05-12 @ 19:25:54
URL: http://koalaa.blogg.se
Postat av: megha

hah, gör d du! xD

2008-05-13 @ 16:46:29
URL: http://bblueberry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0