15 september.

shuuu allesammans.
det blev inge bloggande dom senaste dagarna.. men nu kommer det igen..
idag vare skula som vanligt.. måndag.. guud va jobbigt det känns, det är en hel vecka kvar tills nästa helg..
hur mår ni idag då?
jag hade en ganska kort dag idag, det var skönt.. 4 lektioner.. slutade vid 3 ungefär.
aså, jag stör mej på mitt schema! jag har inte en ända sovmorgon!!. >:(  okej, en då, på 20 min, och ändå sena dagar..
det är rasterna som är så långa.. jag tycker man ska ha antingen långa sovmorgonar, med längre dagar elr
inga sovmorgonar, men korta dagar. och jag har iget av det.  :/

här är schemat då ra ;
(klicka på bilder, för att få den att bli större.)

ska bara tillägga att måndagar, då det ändå finns en timmes sovmorgon,
så är det hemspråk.. :/



dagens bästa händelse: fick excellent på ett projekt.
dagens pinsammaste händelse: svara lite fel på en fråga under en diskussion
dagens bästa lärare: SO-läraren
dagens jobbigaste ämne: finns inte exakt något för tillfället.


ha en fortsatt trevlig dag, BAJBAJ <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Svar: Kommer inte ihåg..

2008-09-15 @ 16:44:45
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Postat av: Erica

Svar: Jag går inte i skolan alls för tillfället. :P



Jobbigt schema. :p

Varför står vissa ämnen på engelska? Math och science t ex? Går du i en engelsk skola? ;P

2008-09-15 @ 17:47:15
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaha inget vidare kul alltså! =/

Nej jag hade SATC kväll emd tjejkompisarna och fotboll på söndagen. Vann flygbiljetter till Sthlm.

2008-09-16 @ 02:22:03
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: sadia

roligt med ett excellent på projekt ;)

2008-09-16 @ 09:16:34
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: Tessi

jo det är bra med mig me tack D;M

2008-09-16 @ 12:54:39
URL: http://tessiilie.blogg.se/
Postat av: Sepideh loove Peggz

Peggy , ska ja berätta mitt schema , btw , de e likadant varje dag:

8.45 - Homeroom/mentor briefing

9.04 - Period/lesson 1 - Social Science

10.04 - Period 2 - Science

10.56 - Break 10 min.

11.06 - Period 3 - English

12.02 - Period 4 - Algebra 1A / Math

12.58 - Foooooood :D tills 13.37

13.37 - Period 5 - P.E. ( idrott) :D

14.29 - Period 6 - electives/ Home art skills (Hemkunskap+syslöjd, men nästa år väljer ja art)

15.25 SKOOOLAAAN SLUUTAR :D Allting e likadant varje dag -.- och så du vet , dom e väldigt , VÄLDIGT punktliga! xD

2008-09-27 @ 05:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0