inget att göra.

hejhej,
aslänge jag skrev i bloggen, I know, men nu ska jag börja blogga lite då och då iaf.
idag vare skuula. hade slöjd, spanska, no, idrott och engelska.
det gick väl okej. va jobbar på ett projekt i spanskan, som jag redan hade gjort.. så jag satt bara där och gjorde ingenting.. hahah. men aah, föresten, elektriciteten försvann idag, tydligen i hela kommunen. så vi fick fick jobba utan ljus och radio på slöjden dåra :)
men det gick bra. den kom efter 10 min typ.
föresten, fick MVG på mitt so förhör i skolan. fick veta d igår.. det muntrade upp mej riktigt mycket :)
sen också alla rätt på svenskaförhöret och mvg på engelskan.
fast so:n gjorde mej mest glad.. för det var inte många som fick mvg.
vi har svenska förhör imorrn. måste träna på det nuu.. så ska nog dra.

ses <3

                                                                      / M                      

                                                                                                   saknar dej tjejen. <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Ja oja! Paramore är ett grymt band :)

2008-09-09 @ 18:33:01
URL: http://amandaholmstrom.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

sv: hehe okej :)

2008-09-09 @ 18:33:38
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

sv: båda :)

2008-09-09 @ 18:37:43
URL: http://etalvis.blogg.se/
Postat av: anne

Vad hade ni på SO:n som du fick så bra betyg på? Grattis till det förresten! :)

2008-09-09 @ 19:02:23
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Love u Peggz <3

Shulululu Peggy ^^ :D Vikket snyggt sjelvporttrett po mej xD :D I love u peggy! bara so du vet! Sulle sitter o hejjar po dej her borta ^^ :D so u just made my day by telling your grades :D ! peegz , azzo sheat , ja snackar engelska her 244444/7 ! forsta dan , ja va asnervos , visst inte va ja skulle sejja , nu , ja bryr mej inte xD jag babblar po du vet! :D Moste dra! Ilove u ! MISS YOU! <3<3

2008-09-10 @ 06:42:51
Postat av: Sandra

inte lätt att hinna med bloggen när ledigheten tar slut!



tack :) aningen avis på det där hehe.

2008-09-10 @ 08:28:44
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: sadia

grattis till mvg:et!

2008-09-10 @ 11:12:52
URL: http://sadia.blogg.se/
Postat av: LOVE U SULLE <3

shuu sulle!!

hahaha, visst? skitsnyggt! värsta fjortis stylen och allt xD

I LOOOOVE U SULLE! <3

hahahaha, taaack! jag blev riktigt glad när jag fick veta det där med betyget.. riktgt glad. :P

undra vad du skulle fått.. :O

hahaha, u can talk in english with me 2, då bliru bara ännu vanare..



LOVE U 2 <33333

miss u <3

2008-09-10 @ 18:33:27
Postat av: Sulle :D

ja kommer aldrig snacka engelska me dej :::D:D:D::D:D du får mej liksom att träna svennesvenskan :D och den får vi inte glömma!!!! :D o btw! Sepideh har veeeeeeerkligen inte fjortistil här , kvinna! :OOOO HAHAH ja har lite bilder på dej peggy i mobil du vet ,, o jaa 2 ord bara : EGOOOOOOO -BIIIIIILDER (6) xD xD

Nääe ja driver baa xD seees seeen broooor :D love uu! miiss youuu! :) <3<3<3<33<3

2008-09-14 @ 05:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0